piątek, 22 maja 2015

#1

Witajcie kochani !
Ostatnio ze względu na to, że bardzo dużo czasu spędzam poza domem musiałam przerzucić się na tak zwane "pudełkowe jedzenie". Nie odpowiada mi przypadkowe stołowanie się na mieście, lubię wiedzieć co znajduje się na moim talerzu. Wystarczy tylko wstać godzinkę szybciej i mogę cieszyć się smakiem ulubionych potraw bez względu na to o której wracam do domu :) (a często wracam na prawdę późno, na dodatek po treningu).
Uwielbiam, gdy na talerzu wszystko jest kolorowe i idealnie ułożone, dlatego staram się by moje pudełka nie były tylko wymieszanymi i wrzuconymi składnikami... przygotowałam kilka zestawów, którymi się z wami podzielę :)
Zazwyczaj jadam 4 posiłki, ostatni w domu, dlatego w moich kombinacjach znajdziecie propozycje 3 wyjściowych lunchboxów :)

Zestaw 1

1. Płatki jaglane z łyżką konfitury jagodowej, słonecznik, rodzynki, jagody goi i midgały
2. Sałatka z krojonego selera naciowego, tartej marchewki, jabłka i jogurtu naturalnego
3. Mix sałat z roszponką, garść jarmużu, rzodkiewka, ogórek, papryka, pieczona pierś z kurczaka i kukurydza


Mam nadzieję, że spodobają wam się moje pomysły :D
Życzę wam miłego wieczoru!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...